15.4.20

Påsken är slut ...

 ... men jag ska ändå visa några matbilder.
En förrätt som jag gjorde på långfredagen och som man själv 
fick bestämma storleken på biten. 
En laxtårta som är så enkel att göra ... och god!



 En efterrätt/dessert ... eller en godbit till kaffet 
och som är lika enkel att göra!
Drömtårta i skivor, med grädde och strössel,
samt några små påskägg på toppen! Mums!☕



 

En strålande vacker dag var det idag som lockade till promenad!
 En runda till soliga Fagerö blev det med trevligt sällskap! 
Liiite sval nordvästlig vind, som dock inte störde oss!

 

Till sist måste jag bara få visa världens gulligaste 
lilla påskhare! Alfons snart 8 månader!


💛

Ta hand om er och varandra!

1 kommentar:

Solstrimmor sa...

Så gott det ser ut! Uppskattades nog av alla. Ja, påsken i år har varit annorlunda minst sagt. Inga påskkalas alls, inte ens en lite påskhare har jag sett! Men vi lär oss nånting av det här, det är jag övertygad om. För nog finns det mycket godhet runt oss också. Hoppas att vi får njuta av en sommar i mer frihet. Men tur att jag har balkong!

Kramar från Eva-Mari