20.4.18

Jag har flyttat ...

... fram min tavelutställning från maj 
till JULI i huvudbiblioteket i Närpes!
Då är ni välkommen dit!


Nästan alla tavlor är klara, bara lite inramningar kvar.
Känns riktigt bra, ingen stress!
Pelargonen är en pastell ca 30x30.
Nu får jag ta itu med hantverken och souvenirerna
 till marknaderna och sommarsäsongen!

I morgon 21.4 finns jag på Vårmarknad i Malax,
Kl 10-15 är många försäljare vid Café Eternell!
Kom via och säg hej ...



En liten konstnär 4 år hade 'fammodag' i går!
"Jag kan också" 😊
Och ett enormt tålamod ...

Nu ska musklerna få sig en omgång!
Sista ledda gympasset för säsongen ...
så nu efteråt gäller gym på egenhand 😏

Men vädret är så vårlikt så utevistelse är ett måste!
Den senaste veckan har varit solig, vacker och 
mätaren visat några över 10 grader ...
snön har smält, bara några drivor av snöskottningen 
finns kvar som ett minne av gången tid!

Ha ett fint veckoslut!

1 kommentar:

Mina fotostunder sa...

Fina målningar!
Kram! ♥