22.1.20

Solen och ljuset


Min man var i går till vårt kära Blackstorp (sommarstuga)
för lite väggarbeten i "uthuset" 
Fick bilden skickad till mig på mobilen!
'Kaffepaus' hette bilden 😁
SOL och LJUS ... snart är det sommar på riktigt!

Nedan, samma fönster från utsidan, 
som jag tog bild av härom dagen,
Ljuset med snö är nog också vackert!
Tyvärr finns inte den snön kvar ...



En till tavla (akryl) jag målat till temautställningen 'Lycka' 
Solnedgången vid hamnen i Blaxnäs.

Utställningen pågår månaden ut ... så passa på!
Konsthallen i Mittistan, Närpes!


 Smyger in lite reklam för vår utställning 
som är på kommande .... 😊!!

 Önskar er alla en fin dag!

Här skiner solen, lite blåsigt men plusgrader!
Ingen snö!

2 kommentarer:

Hantverkarglädje sa...

En helt underbar dag med rätt länge sol o lagom köld, visst bör man vara nöjd då. Blev en längre promenad för min del i dag.

Annika sa...

Ljusets återkomst är ju så härligt.
Älskar bilden med snön utanför er stuga. Underbar!
KUL med utställning också!!
Kram!