27.5.21

TILLBAKA!

HEJ ALLA!

Nu är jag tillbaka!

Här far livet iväg som vanligt, 

trots alla epidemier och restriktioner.

På med munskyddet då vi rör oss i eventuella affärer

och andra folksamlingar, så hittills har vi klarat oss bra!

                                                 Sommaren närmar sig med stormsteg

                                             och min pensel är i användning som vanligt!

                                         Nästa fredag öppnar jag min Galleria i Blaxnäs 

                                      och som kommer att vara öppen hela sommaren 

                                                               (förstås med undantag)


                                             Mina blogginlägg verkar inte riktigt som jag

                                                         vill ännu .. men skam den som ger sig!


                                             Ha en riktigt skön avslutning på maj 

                                                             och början på juni! 

                                               Vi får hoppas på varmare väder snart!





 


Inga kommentarer: