5.7.21

Lite smått och gott

Mina målarpenslar får ingen semester .. inte jag heller

för jag har "ledigt" alla dagar! Därför kan jag måla 

när jag vill ...

Här två brickor 30x40


Som hund och katt ... tur kanske att de är på olika dukar.
Akryl 30x40

Välkommen skylten till en familj ... namn tillkommer!
Ett Fagerömotiv var önskat!

Fem nya konstkort har jag gjort + lite reklam.


Galleri Fyrin hittar ni på Blaxnäsvägen 522 .. Välkommen!

Här hittar ni både konst och hantverk!

 

 
Till sist ett beställningsarbete till en nöjd mottagare!
 
Just nu upplever vi högsommarvärme med temperaturen
närmare 30 grader! Skönt inomhus! 
 
Önskar Er alla en skön vecka!

1 kommentar:

Solstrimmor sa...

Du är så produktiv och målar så fint!

Allt gott i värmen, som också vi har, pust.
Kram ar från Eva-Mari