5.3.19

Etthundraåttio ...

... tusen ...
t.o.m. nu på morgonen har räknaren överstigit den siffran! 
Alltså det handlar om unika besökare på min blogg,
 sedan 2008!

Det är visserligen en blygsam siffra ...
på tio år, men jag känner mig nöjd!
De senaste åren har andra media såsom facebook,
instagram och dylika tagit över ..
men jag fortsätter tills vidare medan
jag själv tycker det är roligt! 
Har även många trogna läsare .. TACK till ER! 🌼

I dag är det 'fettisdag' ... fastlagstisdag ...
semmeldag ... kärt "barn" har många namn!
"Fättisdäin" = närpesdialekt 😊


Jag har inte bakat bullarna själv utan hittade goda glutenfria,
med mandelmassa, i affären!  
(Hörde nyligen i Tv att nyheter gällande bullar
var i år 'surströmmingssemlor')😖

Däremot har jag kokat fastlagssoppan själv i år!
Gjorde även klimp till mig själv ... 😉

En väderrapport är på sin plats i dag!

Vaknade till minus 10 grader med hårda vindar. 
Men en stor SOL har stigit opp!
Verkar fortsätta så i flera dagar och
snö har vi fortfarande ...

Ha en skön dag!

Inga kommentarer: