3.8.18

Hej augusti!

... och hej igen allesammans!
Juli kom och gick och värmen har förlamat oss alla ...
men nu verkar den vara på slutrakan så vi får börja leva normalt igen!

Brukar säga:
"för mycket och för litet skämmer allt"

Min utställning i Huvudbiblioteket plockar jag ner 
i dag på eftermiddagen!
Får TACKA Er ALLA som besökt den!
Nästa gång finns jag med på Konstklubbens gemensamma utställning
"Flora, folk och fä" i Konsthallen i Mittistan!
Den är i september!

"Gammalt gångjärn" akryl 20x20

Annars fortsätter mitt måleri som förr med alster
till olika marknader och privata beställningar!


I morgon lördag är jag inbjuden till Veteranfordonsdagen i Tjärlax!
Den är öppen 12-16.


Nästa veckas torsdag finns jag på Loftets innergård!
Då är det Konstens Natt i Vasa som går av stapeln!


Ha en god fortsättning och trevlig helg!

1 kommentar:

Mina fotostunder sa...

Snygga produkter!
Kram! ♥